Spicy ramen daripada Bajuwarnacoklat & sponsor

Assalamualaikum.

Ingat tak hari tu aku ada update pasal hadiah GA yang aku dapat? Jadi semalam aku dengan adik kongsi makan ramen tersebut. Sebenarnya lama dah alu pergi ambil ramen tu tapi tak sampai hati aku nak makan disebakan adik merayu suruh makan dengan dia, Nak atau taknak aku kena juga tahan nafsu nak makan. :(





Aku belum start makan dah terasa kepedasan yang melampau. Hari tu aku makan pun tak habis tapi kali ni macam peluang untuk ramen ni habis sangat tinggi sebab makan berdua. Jadi aku tugaskan adik aku siapkan ramen ni. Aku tau dah siap je haha.




Disebabkan ramen ni tersangatlah besar dan liat, aku ambil keputusan untuk gunting ramen ni kecil-kecil. Maknanya aku tak perlu gigit sebab nak putuskan ramen. Nak kata challenge tak juga sebab awal-awal dah kalah. Sos ramen ni pun letak separuh je memang lah disqualified haha.


Alhamdulillah. Kali ni habis dan tidak membazir. Terima kasih Bajuwarnacoklat & sponsor sudi beri kami makan hehe. Lebiu <3 <3






10 comments:

  1. saya belum lagi makan ramen ni

    singgah sini http://tomodachilavendra.blogspot.com/

    selamat hari raya

    :D

    ReplyDelete
  2. nak mkn tapiii... nantilah. ehehehehehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. hehehe.. Berjaya juga habiskan ye..
    Akak tak cuba makan pun..
    Perut dah season..

    ReplyDelete
  4. Tak cuba lagi ni.. Ramai cakap pedas gile.. Kene cuba jugak ni.. hahaha..

    Lea singgah sini n follow.. :)

    ReplyDelete
  5. Dah try dah haritu.. Tak pedas mana pun lah. hahaha. Or maybe sebab lidah aku dah sado dengan kepedasan melampau? Hurm..

    ReplyDelete
  6. Kalau licin mcm tu mesti sedap...jenis goreng sh..kalau sis JM lebih gemar yg berkuah

    ReplyDelete
  7. teringin nak makan lagi :D
    memang sedap walaupun pedas :3

    ReplyDelete
  8. sedap ler tu ya, sampai licin. saya pernah makan, tapi takleh tahan pedas

    ReplyDelete
  9. Malam nanti saya baca, sekarang kat highway.
    Ini bukan blogwalking,
    Saya tak buat blogwalking.

    ReplyDelete